Black Talon

Z Kánon Wiki
Přejít na:navigace, hledání
Tento článek pojednává o tématu ze světa
Star Wars
Kánon Legendy

Black Talon byla transportní loď třídy Gage Imperiálního námořnictva Sithského impéria.

Historie[editovat]

Black Talon obstarával transport mezi Vaikenovým vesmírným dokem a planetou Dromund Kaas. Během jednoho takovéhoto transportu byl na rozkaz velkomoffa Rycuse Kilrana, velitele Pátého loďstva, odvolán na speciální misi. Jeho novým úkolem bylo zachytit Brentaal Star, korvetu třídy Thranta Galaktické republiky na jejíž palubě se nacházel dezertér. Jelikož kapitán Revinal Orzik odmítl misi kvůli nedostatečné síle své lodi splnit, obrátil se Kilran na sithského agenta nacházejícího se na palubě, aby převzal velení na lodi a misi zdárně splnil. Ten se musel probojovat na velitelský můstek, kde kapitána Orzika kvůli neplnění svých povinností popravil. Black Talon poté dostihl a napadl Brentaal Star. Ta se bránila nejen palbou svých trubokanónů, ale také výsadky na důležitá místa transportu, jako byla např. strojovna a hangár. Po odražení výsadků se agent dostal na palubu nepřátelské lodi, kde popravil zběhnuvšího generála. Na můstku Black Talon mezitím došlo k panice, kde se část důstojníků v obavě před případnou exekucí pokusila z lodě uprchnout. Došlo k přestřelce, ve které zahynuli poručík Sylas a praporčíci Brukarra a Hetter. Loď po splnění úkolu pokračovala na Dromund Kaas.[1]

Posádka[editovat]

Reference[editovat]

  1. Star Wars: The Old Republic, mise Flashpoint: The Black Talon.

Výskyt[editovat]