Tomas Vlk

Z Kánon Wiki
Přejít na: navigace, hledání
Tento článek pojednává o tématu ze světa
Might and Magic
Originální universum Ashanské universum
Tomas Vlk
Tomas Vlk
Tomas Vlk
Druh člověk
Rod Vlkové
Otec Heinrich Vlk

Tomas Vlk (v originále Tomas Wolf) byl člen dynastie Vlků, třetí syn Heinricha Vlka, vévody Vlčího vévodství.[1]

Život[editovat]

469 RSD byl vyslán svým otcem, aby dohlédl na opravu Říšské sokolí cesty. Při plnění tohoto úkolu narazil na jednotky Gryfího vévodství pod Mateuszovým vedením, které obsadily příhraniční město Warhagen. Mladý princ v tom viděl bezpráví, neboť město patřilo Vlkům po staletí, a ve svém rozhořčení se je rozhodl osvobodit. Porazil Mateusze, město obsadil a porazil i Mateuszova otce Kryzstoffa, který přispěchal s posilami. Celá akce však byla ve skutečnosti past gryfího vévody Sergueie. Ten totiž Tomase záměrně vyprovokoval, neboť měl v rukou dekret císaře Ronana I. přiznávající město Gryfům. Akce mladého Vlka tak vyšla jako nelegitimní a Vlčí vévodství bylo u císařovny Kyly poníženo. Serguei Gryf si zajistil titul admirála říšského loďstva na úkor vévody Heinricha Vlka, i když ten měl nejvíce zkušeností s námořnictvem. Kvůli této politické blamáži dal vévoda Heinrich Tomasovi na výběr: buď se stane Elrathovým knězem nebo odejde ke svému strýci Konradovi, guvernérovi hammerfallského protektorátu na východě země. Tomas si zvolil druhou možnost.[1]

Reference[editovat]

  1. a b Might & Magic Heroes VII, kampaň An Unknown Name, 1. mise A Dissolute Audacity.